VIDINIAI MOKYMAI ĮMONEI: Santykių psichologija versle | Apie Santykius Kitaip

VIDINIAI MOKYMAI ĮMONEI: Santykių psichologija versle

*įmonėms, kuriose dirba virš 100 darbuotojų.

Tai 60 min. mokomasis seminaras įmonės darbuotojams apie jų vidinius konfliktus, bendravimo problemas, nepasitenkinimą užduotimis, o gal net atlyginimu. Seminaras, įgalinantis juos prisiimti atsakomybę už rezultatus ir savo nuotaikas.

Santykių psichologija versle gali viską. Dažnai santykiai tarp vadovų ir pavaldinių yra įtempti. O kur dar patenkinti ir nepatenkinti klientai?  Tačiau apie darbuotojo santykį su savimi, deja, retas susimąsto. Pradėkime pokyčius nuo savęs ir stebėkime, kaip keičiasi aplinka ir rezultatai (net ir Jūsų atlyginimas).

Problematika

Paaiškinimas

Sprendimas

Nauda

Darbuotojai nepasiekia įmonės keliamų tikslų

Vidiniai konfliktai lemia, kad žmonės ne tik vengia daryti tai, ką nusprendžia per kalėdinį laikotarpį, bet ir tai, ką patys nusprendžia ir pažada darbuose.

Pateikiamos metodikos ir praktikos, kaip įmanoma atpažinti vidinius konfliktus

Padidėjęs įmonės apyvartumas ir/ar pelningumas

Darbuotojai jaučia nepasitenkinimą darbu ir nekuria gražaus partneriško santykio su kolegomis/vadovais.

Dauguma žmonių nemoka įvertinti savo nepatenkintų poreikių, todėl labiausiai nepatenkinti poreikiai formuoja pasąmoningą konfliktavimą ir nenorą padėti kitiems.

Praktikų metų analizuojami nepatenkinti poreikiai ir pateikiamos išvados, kokie nepatenkinti poreikiai lempia tam tikrus elgesio modelius, bei pateikiami sprendimai.

Žmonės suvokia ir prisiima atsakomybę už savo veiksmus ir pradeda kryptingai dirbti su savimi ir gerinti santykius su aplinka, spręsti konfliktus ir nuoširdžiai domėtis kitų poreikiais.

Nejaučia prasmės

Darbuotojai fokusuojasi į tai, ko “nedagauna”, o ne į kuriamą vertę, todėl turi mažai energijos ir motyvacijos. O negaunant periodiško rezultato įvertinimo dingsta prasmės jausmas.

Nuostatų keitimo praktika. Daugelio įtaigių pavyzdžių pagalba paaiškinama, kad fokusas į savo poreikių tenkinimą yra destruktyvus būdas dirbti, o tik fokusavimasis į išskirtinės vertės kūrimą ir nuolatinis kuriamo rezultato stebėjimas, kuris turi kilti iš darbuotojo iniciatyvos, yra saugiausias kelias į saugumą ir įvertinimą.

Darbuotojai, pakeitę fokusą iš gavimo į vertės kūrimą ir davimą, pajaučia energijos atplūdį ir gerina savo bei įmonės rezultatus.

Bendravimo įtaka savijautai ir rezultatams

Darbuotojai santykius kuria dažniausiai su artimiausiais kolegomis, tačiau ir su jais neturi sistemos, kaip apsikeisti konstruktyvia informacija, kuri padėtų tobulėti. O dirbantiems su klientais yra sunku priimti paslaugų ar prekių atsisakančių klientų kritiką.

Pateikiami būdai ir metodai, kaip pagerinti bendravimą tarp kolegų ir paaiškinama, kaip atsisakę klientai gali tapti geriausiu šaltiniu tobulėti ir gerinti rezultatus.

Padidėjęs darbuotojų produktyvumas ir rezultatyvumas.

"Ar susimąstėte, kiek kartų susidarėte veiksmų planą kitiems metams (sportuoti, sveikai maitintis, daugiau skaityti...) ir 95% to plano užduočių nusikėlė dar kitiems metams? Tikriausiai pastebėjote, kad darbo aplinkoje žmonės lygiai taip pačiai (pasąmoningai) vengia atlikti tam tikras užduotis, o kartais net sabotuoja. Vėliau dėl to kyla konfliktai ir įtampa. Kur yra vidiniai konfliktai, o kur yra tiesiog nesusikalbėjimas? Gal todėl 98% įmonių bankrutuoja per 10 metų laikotarpį, nes nepasiekia savo užsibrėžtų metinių tikslų?"

"Ar žinojote, kad 80% visų atlyginimų buvo padidinta dėl vienos pagrindinės priežasties - darbuotojo prašymo. Kodėl žmonės bijo apie tai kalbėti? Kaip ir kada reiktų prašyti didesnio atlyginimo? Kaip pateikti tokią informaciją?"

"Ar žinote įmonę, kurioje visi ir visada sutaria? Tikriausiai ne, tačiau žinau, kad nėra nei vieno žmogaus, kuris eitų į darbą su tikslu kažką suerzinti ir supykdyti. Daugelis konfliktų yra "užprogramuoti" pasąmonėje. Deja, jokios įmonės vidaus tvarkos taisyklės nepanaikins sudėtingo bendravimo ypatumų, tačiau galima pakeisti darbuotojų požiūrį į konfliktus, parodant, jog tai yra vienas efektyviausių būdų pažinti žmogaus poreikius."

"Ar dažnai tenka rašyti atsiliepimus, pastabas, patarimus?  Įmonėse yra įprasta palaikyti gerus santykius su esamais klientais, tačiau reta įmonė, kuri turi sistemingą bendravimą su klientais, kurie nepirko. Atskleisiu Jums efektyviausius būdus, kaip šis bendravimas gali būti vienintelis raktas į rinkos lyderystę ir Jūsų asmeninę sėkmę."

"Konsultuodamas poras pastebėjau, kad daugelis žmonių jaučiasi nelaimingi, nesaugūs darbe. Tokioje situacijoje itin sunku kurti santykius, ypač vyrams, kai darbas jiems yra ne tik pajamų šaltinis, bet ir savirealizacijos erdvė. Sudėtinga mylimam žmogui kalbėti apie saugumą ir ateities planus, kada nesijauti saugus darbe. Būdamas versle virš 11 metų ir aktyviai studijuodamas žmonių elgesį pastebėjau, kokią įtaką daro santykių psichologija. Noriu Lietuvos žmonėms parodyti, kad prieš galvojant apie kito darbo paieškas, jie gali ir privalo pakeisti požiūrį į dabartinį darbą ir yra labai daug vietų, kurios yra lengvai adaptuojamos, o rezultatai gerėja kardinaliai. Žinau, kad žmonės gali ir privalo būti laimingi ten, kur dirba ir ne viskas priklauso nuo vadovo ar įmonės. Juk įmonė ir esate visi Jūs."

Su meile, Vytautas

Seminaro metu sužinosite:

  • KAIP ĮVERTINTI SAVO PASITENKINIMĄ DARBE?
  • IŠSIGRYNINSITE SAVO DARBO UŽMOKESČIO LŪKESČIUS
  • PAKEISITE SAVO DĖMESIO CENTRĄ, KURIS KARTAIS PAGERINS JŪSŲ REZULTATUS
  • PASIRUOŠITE KONKRETŲ PAJAMŲ DIDINIMO PLANĄ IR SUFORMUOSITE NAUJĄ TOBULĖJIMO VIZIJĄ
NAUDA ĮMONĖS SAVININKAMS (VADOVAMS):
SUMAŽĖJA DARBUOTOJŲ KAITOS RIZIKA 61%
DARBUOTOJAI SIŪLO SPRENDIMUS, O NE PASAKOJA PROBLEMAS 80%
NUO 10% iki 50% PAGERĖJA DARBUOTOJŲ ASMENINIAI REZULTATAI 50%
PADIDĖJA ĮMONĖS PELNINGUMAS 84%
PAGERĖJA ĮMONĖS VIDINĖ ATMOSFERA 61%

PO SEMINARO JŪS ŽINOSITE, KĄ TIKSLIAI REIKIA DARYTI, KAD PADIDINTUMĖTE IKI:

%
PASITENKINIMĄ DARBU
%
ASMENINIUS REZULTATUS

Seminarą parengė:

  • Lankomiausių seminarų apie santykius autorius
  • Vienų brangiausių pasaulyje seminarų dalyvis
  • Studijuojantis pas sėkmingiausią pasaulyje asmeninių pokyčių trenerį Anthony Robbins ir pripažintą geriausią Amerikoje šeimų terapeutę Cloe Madane
  • Knygos "Mūsų Santykių Ritualai" autorius
  • Unikalių pasaulyje santykių žaidimų "VauTau.lt" kūrėjas
  • Mylintis vyras ir nuoširdus draugas

Atsiliepimai ir daugiau informacijos: spausti čia

Lektorius Vytautas Jančiauskas
garantija

MOKYMAI TURI REZULTATYVUMO MATAVIMO SISTEMĄ

Kiekvienas dalyvis turės galimybę įtraukti savo dabartinius rezultatus į sistemą ir stebėti jų pokyčius metų bėgyje. Rinkoje yra daug mokymų, kurie neturi rezultatyvumo vertinimo ir stebėjimo metodikos, todėl labai sunku suprasti jų naudingumą asmeniui ir įmonei. Mokymai turi 100% pinigų gražinimo garantiją, kuri suteikia galimybę atgauti sumokėtus pingius, jei dalyvis mokymų viduryje nejaučia, kad gauta informacija pagerins jo savijautą ir rezultatus.

certificate-icon

KIEKVIENAS DALYVIS GAUNA KVALIFIKACINĮ PAŽYMĖJIMĄ

Visi dalyviai gauna vardinius pažymėjimus, kuriuose nurodomos kvalifikacinės valandos ir įgautos kompetencijos. Galima gauti elektroniniu formatu arba spausdinta forma.