LIŪTO TESTAS: Darbuotojų pasitenkinimo testas | Apie Santykius Kitaip

LIŪTO TESTAS: Darbuotojų pasitenkinimo testas

Liūto testas – tai emocinių poreikių analizės įrankis, leidžiantis suvokti darbuotojų sąmoningos ir pasąmoningos elgsenos motyvus, bei jų pasitenkinimo darbu ir darbo užmokesčiu lygį.

Svarbiausia testo dalis yra analizė ir išvados, kurios padės Jums suprasti, kurie darbuotojai nėra linkę prisidėti prie įmonės augimo, kurie gali greitu metu išeiti iš darbo, kuriems įprastinės, turimos motyvacinės priemonės gali neveikti. Unikali išvadų pristatymo metodika leis pokyčius integruoti „nuo apačios“, t.y. darbuotojų iniciatyva.

Visi darbuotojai nori padėti įmonei pasiekti savo tikslus. Visi nori prisidėti ir būti įvertinti. Tik klausimas ar jie tiksliai žino, kaip tai padaryti. O jeigu žino, tai kodėl nedaro?

Šiais laikais labiausiai už viską mes vertiname žinias. Bet žinios be patirties yra niekas. Žinios + patirtis = kompetencija. Todėl daugelis lyderiaujančių įmonių vertina darbuotojų kompetencijas, kas yra labai gerai, tačiau tai yra tik potencialas. Kompetencija yra potencialas. Bet jis yra niekas, jei naudojamas be santykių psichologijos. Kiek žinote tikrai protingų ir patyrusių žmonių, kurie dirba prastai apmokamą darbą, daugelis dirba net ne pagal savo specialybes? O kiek žinote žmonių, kurie tvirtai nusprendžia naujus savo metinius tikslus prie Kūčių stalo ir vėl jų nepasiekia? Jie nusprendė, jie nori, jie daro, bet vis tiek nesigauna. Santykių psichologija paaiškina visus pasąmoningus dalykus, kurie mus stabdo nuo kompetencijų panaudojimo ir vertės kūrimo, o šis testas yra pirmas žingsnis pažiūrėti į savo bazinius emocinius poreikius. 

Dalis darbuotojų jaučia nuolatinį nerimą ir nesaugumą. Jų pagrindinis fokusas yra stabilumas ir netikėtumų vengimas. Tokie darbuotojai dažniausiai stabdo įmonės augimą, nes tai sąlygoja daugiau atsakomybių ir nežinomų situacijų, kurios jiems sukelia stresą. Toks darbuotojas orientuotas labiau į naudos gavimą nei į vertės kūrimą.

Yra dalis žmonių, kurie augo be tvirtos tėvo rankos ir natūraliai susiformavo taip, kad jų žema savivertė. Tokie žmonės yra labai geri ir kruopštūs darbuotojai, labai atsakingi, tačiau jie labai jautriai reaguoja į savo darbo įvertinimą ir dažniausiai jie patys nuvertina jį. To pasekoje krenta jų motyvacija ir energija. Tokius žmones reiktų dažniau girti ir palaikyti. Kitaip tariant, surasti „tėvą“ darbe, jei norite išlaikyti jo produktyvumą. 

Bet kokia motyvacija išblėsta. Visiems mums reikia atnaujinti mūsų tikslus. Tačiau dalis subrendusių žmonių pradeda nejausti motyvacijos, gaudami finansinius priedus, pareigų pavadinimus ir pan. Jie pradeda nebejausti prasmės tame, ką daro ir, beje, daro tai puikiai. Kaip elgtis tokiu atveju, kad neprarastum geriausių įmonės darbuotojų?

 

Ar susimąstėte, kiek kartų susidarėte veiksmų planą kitiems metams (sportuoti, sveikai maitintis, daugiau skaityti…) ir 95% to plano užduočių nusikėlė dar kitiems metams? Tikriausiai pastebėjote, kad darbo aplinkoje žmonės lygiai taip pačiai (pasąmoningai) vengia atlikti tam tikras užduotis, o kartais net sabotuoja. Vėliau dėl to kyla konfliktai ir įtampa. Kur yra vidiniai konfliktai, o kur yra tiesiog nesusikalbėjimas? Gal todėl 98% įmonių bankrutuoja per 10 metų laikotarpį, nes nepasiekia savo užsibrėžtų metinių tikslų?

„Ar žinote įmonę, kurioje visi ir visada sutaria? Tikriausiai ne, tačiau žinau, kad nėra nei vieno žmogaus, kuris eitų į darbą su tikslu kažką suerzinti ir supykdyti. Daugelis konfliktų yra „užprogramuoti“ pasąmonėje. Deja, jokios įmonės vidaus tvarkos taisyklės nepanaikins sudėtingo bendravimo ypatumų, tačiau galima pakeisti darbuotojų požiūrį į konfliktus, parodant, jog tai yra vienas efektyviausių būdų pažinti žmogaus poreikius. Ar dažnai tenka rašyti atsiliepimus, pastabas, patarimus?  Įmonėse yra įprasta palaikyti gerus santykius su esamais klientais, tačiau reta įmonė, kuri turi sistemingą bendravimą su klientais, kurie nepirko. Atskleisiu Jums efektyviausius būdus, kaip šis bendravimas gali būti vienintelis raktas į rinkos lyderystę ir Jūsų asmeninę sėkmę.“

Pokalbis su įmonės vadovu/ais.

Darbuotojai pildo testą per savo telefonus.

Analizė ir vertinimas.

Išvadų pateikimas (iki 10 darbo dienų)

TESTO IŠSKIRTINUMAI:

  • POKYČIŲ INICIATORIAI - DARBUOTOJAI, O NE VADOVAI
  • TAI NE KOMPETENCIJŲ VERTINIMO TESTAS
  • MOTYVACIJA BŪTI NUOŠIRDŽIAM
  • PATEIKIA SPRENDIMUS, O NE IEŠKO KALTŲ
+PVM
IKI 100 DARBUOTOJŲ
ĮPRASTI IŠŠŪKIAI, KURIE TRUKDO ĮMONEI TOBULĖTI
DARBUOTOJŲ NENORI POKYČIU INICIJUOJAMŲ IŠ VADOVYBĖS 71%
DARBUOTOJAI NORI SIEKTI, BET PASĄMONINGAI SABOTUOJA REZULTATUS 57%
POKYČIAI SUKELIA KONFLIKTUS TARP KOLEGŲ 50%
VERTINIMO ANKETŲ REZULTATAI NEPASIEKIA DARBUOTOJŲ 61%
ASMENINĖS PROBLEMOS TRUKDO FOKUSUOTIS Į DARBUS 41%

Testą parengė:

  • Žmogaus sąmoningos ir pasąmoningos elgsenos vertinimo specialistas
  • Lankomiausių seminarų apie santykius autorius
  • Vienų brangiausių pasaulyje seminarų dalyvis
  • Studijuojantis pas sėkmingiausią pasaulyje asmeninių pokyčių trenerį Anthony Robbins ir pripažintą geriausią Amerikoje šeimų terapeutę Cloe Madanes
  • Knygos "Mūsų Santykių Ritualai" autorius
  • Unikalių pasaulyje santykių žaidimų "VauTau.lt" kūrėjas
  • Lyderis, mylintis vyras bei nuoširdus draugas

Atsiliepimai ir daugiau informacijos: spausti čia

Lektorius Vytautas Jančiauskas

Tel.nr. +370 608 68658

APIE MUS SPAUDOJE: